Akva transporto

Multi tool use

Kontenera ŝipo CGM CMA Mozart en Hamburgo
La akva transporto estas la sistemo de transporto, kiu realiĝas sur (aŭ eĉ sub) maro kaj ankaŭ sur riveroj. La plej parto de la akvaj transportoj realiĝas pere de ŝipoj.
Ĉar la planedo Tero estas kovrita el akvo je du trionoj, la homo deĉiame serĉis manierojn veturi surakve. De la komenco de la historio la homo uzis ĉiutipajn ŝipojn kaj tiele eksplikeblas kelkaj popolaj migradoj el kontinento en aliajn kontinentojn. Poste kiam aperis la unuaj ŝtatoj kaj transformiĝis en imperioj, tre ofte la povo de tiuj baziĝis sur la kapabloj transportiĝi tramare. Tiele okazis kun la fenicoj, la Antikva Grekio, Romio, la ekspanzio de Islamo, Portugalio, Hispanio, Francio, Britio kaj dum la dua duono de la 20-a jarcento Usono.
Kompreneble la tekniko evoluis laŭlonge de la historio kaj de velŝipoj oni pliboniĝis al vaporŝipoj kaj lastatempe eĉ al la uzado de la nuklea energio. La du ĉefaj tipoj de mata transporto estas por varoj kaj por personoj. La tipo de transportota aĵo postulas diferencajn tipojn de ŝipoj.
Ene de la lastaj elementoj uzataj de la homo por la mara transporto estas jaktoj, tio estas malgrandaj ŝipoj dediĉitaj al uzo de malgranda grupo de personoj; ili ĝuas la teknologiajn antaŭenirojn plej aktualajn kaj kapablas navigi en interna maro.
Vidu ankaŭ |
Ŝipo.
Ŝipo por pasaĝeroj.
Kargoŝipo.
Ŝipolernejo.
Glacirompilo.
Pramo.
Oceanŝipo.
Militŝipo.
- Petrolŝipo
- Jakto
x,y,By,CkzlFmYH2oiIcNB5z BpG86Yu33o9BL6aSslvaylvpy
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...