Posts

Showing posts from March 10, 2019

Otomana Imperio

Image
Otomana aŭ Osmanida imperio Origina nomo دولت عالیه عثمانیه Devlet-i Âliyye-i Osmâniyye ←  ←  1299 – 1922  → Geografio Ĉefurbo: Söğüt (1299-1326) Bursa (1326-1365) Edirne (1365-1453) Istanbulo (1453-1922) Areo: 5 000 000 km² (en la jaro 1680) La plej alta punkto: Ağrı (5137 m) Loĝantaro Kvanto de loĝantoj: 35 350 000 (en la jaro 1856) Lingvoj: osmanida turka lingvo Religio: islamo Ŝtat-strukturo Ŝtat-strukturo: monarkio Monunuo: akçe, turka liro Estiĝo: 1299 (Osman la 1-a proklamis sin suverena reganto) Pereo: 1922 (nuligo de la sultanlando fare de Mustafa Kemal Atatürk) Antaŭaj ŝtatoj: Bizanca imperio Ruma sultanlando Postsekvaj ŝtatoj: Turkio Historio v   •   d   •   r La Otomana Imperio aŭ Osmanida Imperio estis unu el la plej grandaj kaj la plej potencaj imperioj ĉe la Mediteraneo. La imperio e

Nikozio

Image
Koordinatoj: 35°10′00″N 33°22′00″E   /   35.166667°N , 33.366667°O  / 35.166667; 33.366667  ( Nikozio ) Nikozio greke: Λευκωσία , turke: Lefkoşa ĉefurbo Nikozio Flago Landoj  Kipro, Norda Kipro Insulo Kipro Distrikto Distrikto Nikozio Historiaj regionoj Antikva Grekio, Helena civilizo, Osmanida imperio Ĉefurbo de Turka Respubliko Norda Kipro, Kipro Tipo de urbo Mondurbo Moskeoj Moskeo Selimiye, Moskeo Haydarpasha, Moskeo Arabahmet Rivero Pedieo Situo Nikozio  - alteco 220 m s. m.  - koordinatoj 35°10′00″N 33°22′00″E   /   35.166667°N , 33.366667°O  / 35.166667; 33.366667  ( Nikozio ) Areo 38,964 km² (3 896,4 ha) Loĝantaro 313 400  ( 2009 ) Denseco 8 043,32 loĝ./km² Fondo 7-a jarcento a.K. Horzono OET (UTC+2)  - somera tempo OEST (UTC+3) Poŝtkodo Situo de Nikozio enkadre de Kipro Situo en

Determining optimum shared school bus route to a single destination from multiple origin points

Image
2 Using ArcGIS and the network analyst toolkit, I want to determine the path of an optimized walking school bus route to school. a walking school bus is essentially a system by which adult volunteers chaperone elementary school children along a pre-set pedestrian path, to help keep them safe from traffic hazards and busy intersections. the idea would be that students would, starting from home, travel to their nearest walking bus "stop", then take the walking bus all the way to school. I have a very detailed pedestrian network for my study area. scaled cost barriers include intersection controls, areas with high crime. the walking bus would bypass most of these barriers Is there a workflow that could help determine the optimum location for the walking bus route itself? Right now my process is as follo