Linio Keihan-Ishiyama-Sakamoto

Multi tool use
Linio Keihan-Ishiyama-Sakamoto
|

|
Trajno vojaĝis sur la kruciĝo de Hamaotsu
|
|
Superrigardo
|
Tipo
|
fervojo
|
Loko
|
Gubernio Ŝiga, Kinki-regiono, Japanio
|
Komenco
|
Ishiyamadera
|
Fino
|
Sakamoto
|
Stacioj
|
21
|
Trafikado
|
Trafikanto
|
Elektra Fervojo Keihan
|
Historio
|
Malfermita
|
1-a de marto 1913
|
Teknikaj trajtoj
|
Longo
|
14,1 km
|
Ŝpuro
|
1435 mm (Normala ŝpuro)
|
Fervoja elektra sistemo
|
1500 voltoj, KK
|
Maksimuma rapideco
|
70 km/h
|
v • d • r
|

|
|
Linio Keihan-Ishiyama-Sakamoto (japane: 京阪石山坂本線 [Kejhan-Iŝijama-Sakamoto sen], angle: Keihan Ishiyama Sakamoto Line) estas linio de la fervojo reto Elektra Fervojo Keihan en Kinki-regiono, Japanio.
Stacioj |
- Ĉiuj stacioj lokiĝas en Ocu, Gubernio Ŝiga.
- Ĉiuj trajnoj haltas ĉe ĉiu stacio.
Nomo de Stacio
|
Distanco (km)
|
Linioj transireblaj ("*" markas liniojn de la sama fervoja reto)
|
Esperante
|
japane
|
japana prononco
|
inter
|
tute
|
Ishiyamadera
|
石山寺
|
[Iŝijamadera]
|
-
|
0.0
|
|
Karahashimae
|
唐橋前
|
[Karahaŝimae]
|
0.7
|
0.7
|
|
Keihan-Ishiyama
|
京阪石山
|
[Kejhan-Iŝijama]
|
0.9
|
1.6
|
En Ishiyama:
JR Tōkaidō (Linio Biwako) (JR)
|
Awazu
|
粟津
|
[Aŭazu]
|
0.8
|
2.4
|
|
Kawaragahama
|
瓦ヶ浜
|
[Kaŭaragahama]
|
0.4
|
2.8
|
|
Nakanoshō
|
中ノ庄
|
[Nakanoŝō]
|
0.5
|
3.3
|
|
Zezehommachi
|
膳所本町
|
[Zezehommaĉi]
|
0.5
|
3.8
|
|
Nishiki
|
錦
|
[Niŝiki]
|
0.4
|
4.2
|
|
Keihan-Zeze
|
京阪膳所
|
[Kejhan-Zeze]
|
0.5
|
4.7
|
En Zeze:
JR Tōkaidō (Linio Biwako) (JR)
|
Ishiba
|
石場
|
[Iŝiba]
|
0.8
|
5.5
|
|
Shimanoseki
|
島ノ関
|
[Ŝimanoseki]
|
0.5
|
6.0
|
|
Hamaōtsu
|
浜大津
|
[Hamaōcu]
|
0.7
|
6.7
|
* Keihan-Keishin (Elektra Fervojo Keihan)
|
Miidera
|
三井寺
|
[Miidera]
|
0.5
|
7.2
|
|
Bessho
|
別所
|
[Besŝo]
|
0.8
|
8.0
|
|
Ōjiyama
|
皇子山
|
[Ōĝijama]
|
0.5
|
8.5
|
En Ōtsukyō:
JR Kosei (JR
|
Ōmijingūmae
|
近江神宮前
|
[Ōmiĝingūmae]
|
0.6
|
9.1
|
|
Minami-Shiga
|
南滋賀
|
[Minami-Ŝiga]
|
0.9
|
10.0
|
|
Shigasato
|
滋賀里
|
[Ŝigasato]
|
0.8
|
10.8
|
|
Anō
|
穴太
|
[Anō]
|
1.5
|
12.3
|
|
Matsunobamba
|
松ノ馬場
|
[Macunobamba]
|
1.2
|
13.5
|
|
Sakamoto
|
坂本
|
[Sakamoto]
|
0.6
|
14.1
|
En Hieizan-Sakamoto:
JR Kosei (JR)
En Kablo Sakamoto:
Hieizan (Fervojo Hieizan)
|
Kategorio Linio Keihan-Ishiyama-Sakamoto en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
AI1QSqRUf73lYTSNT aJhs
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...