Navedado

Multi tool use

Pinthoro ĉe Ŝinjuku stacio, Yamanote-Linio
Navedado aŭ pendolado estas la agado de persono (navedulo aŭ pendolulo), kiu ĉiutage vojaĝas de antaŭ-urbo aŭ alia loko al la urbocentro por labori tie. Kutime ili uzas publikan transporton, aŭtojn aŭ biciklojn.
Navedado estas unu el la plej gravaj kaŭzoj de la ekesto de trafikŝtopiĝoj, antaŭ ĉio dum pinthoroj.
Pendolado en Ĉinio |
Estas teruraj loĝproblemoj en la ĉinaj grandurboj. De 15 jaroj denove eblas akiri privatan loĝejon. Samtempe la kampara loĝantaro impete alvenas al la urboj kaj la konstrubranĉo floras. En Pekino kaj aliaj grandurboj la prezoj por loĝejoj atingis astronomian altecon. Tri milionoj da mezklasaj familioj estis devigataj transloĝiĝi al sateliturboj aŭ dormkvartaloj kaj devas elteni ege longajn veturadojn por atingi siajn laborlokojn. La loĝantaro de Pekino havas mondskale la plej longajn tempojn por pendolantoj (de 2 ĝis 4 horojn tage), kio signifas multe da perdo de tempo kaj mono kun ĉiuj malavantaĝoj por la familia vivo. En ĉi tiuj dormkvartaloj ekzistas apenaŭ socia kaj asocia vivo ĉar mankas la koncernaj instalaĵoj. Kelkfoje eĉ troviĝas apude karba elektrocentralo poluanta la aeron. Do la homoj ne estas tre kontentaj tie pri sia nova vivo.
La prezoj de la konstruebla grundo ege rapide kreskis dum 15 jaroj kaj altiĝis je 30%. Spekulantoj kaj konstrufirmaoj aĉetis konstrueblajn parcelojn malmultkoste kaj konstruis belajn vilaojn tre multekostajn, kiujn eĉ la riĉuloj ne povas aĉeti. Tiel ekzistas fantomaj urboj, en kiuj preskaŭ neniu loĝas kaj pri kiuj jam delonge avertis la oficialulojn la moknomita "profesoro fantomurboj". Nuntempe la administrantoj ŝajne komencas konsciiĝi pri la problemo.
Vidu ankaŭ |
- Navedo
- Pendolo
- Pinthoro
- Dormurbo
- Interŝanĝejo
- Homtransportilo
Eksteraj ligiloj |
angle US Commuting Averages (2002)
angle Some Commuters are travelling from France to London
angle Platform 11 - Ireland's National Rail Commuter Group
itale pendolaritalia.it Portale gratuito per la condivisione dell'auto
l2D hAOQyo wP2 Dx,bF8IvQErpP49QdvZ8w2EsS7XK7FA2,Z,tJorgHqq187 z,kYA2,TbUbL p11xrPdXuwG7yQz6FoSMI l1tF Znz9RcHK
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...