Centra ŝoseo (Kubo)

Multi tool use

Centra Ŝoseo en Villa Clara.
La Centra ŝoseo de Kubo (hispane: Carretera Central de Cuba) estas ŝoseo situanta en Kubo. La ŝoseo ekiĝas en la Kapitolo de Havano kaj estas dividita en du branĉojn: unu al oriento kaj alia al okcidento kaj ĝi estas konsiderata kiel unu el la mirindaĵoj de la konstruinĝenieriko de Kubo. Ĝi estas nepraĵo por la ekonomio kaj socio.
Ĉi tiu grava ŝoseo de Kubo, mezuras 1250 km kaj iras de Sandino (provinco Pinar del Río) al Baracoa (provinco Guantanamo), trairante la tutan insulon.[1] Ĝia konstruado ekiĝis la 20-an de majo 1927 kaj finiĝis la 24-an de februaro 1931.
La verko estis konstruita de usona entrepreno, sed la dizajno estis farita de kubaj inĝenieroj gvidataj de la inĝeniero Manuel A. Coroalles. La ŝoseo portis gravan evoluon por la nacia disvolviĝo ĉar danke al ĝi kreskis vilaĝoj kaj urboj, la industrio, la agrikulturo kaj turismo.
Notoj |
↑ "Mapa de Carreteras de Cuba". Ediciones GEO. 2011, La Habana - ISBN 959 7049 21 X
D4BFRdgD07K8TmBoA2J0,JlZ8J8ZLeLzVrDqmUXT
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...