Fervojlinio Wrocław Główny – Szczecin Główny








































Wrocław Główny – Szczecin Główny

Mapo de la fervojlinio


Mapo de la fervojlinio

Superrigardo
Numero de linio

273
Trafikado

Trafikanto
PKP PLK
Teknikaj trajtoj
Longo
356,210 km

Ŝpuro
1435 mm (Normala ŝpuro)

Fervoja elektra sistemo
3000 V DC
Maksimuma rapideco
120 km/h




Klarigoj




























































































































































































































































































































































































































































































































































Strecke – geradeaus



el Bytom

stacidomo

0,000

Wrocław Główny (Breslau Hbf)

   



ĝis Poznano

Bahnhof ohne Personenverkehr<!-– Dienststation, Betriebs- oder Güterbahnhof-->

2,048
Wrocław Grabiszyn (Breslau-Gräbschen)

haltejo

4,900
Wrocław Muchobór (Breslau-Mochbern)

   



ĝis Żagań

stacidomo

7,184
Wrocław Kuźniki (Breslau-Schmiedefeld)

stacidomo

13,042
Wrocław Pracze (Breslau-Herrnprotsch)

stacidomo

20,457

Brzezinka Średzka (Klein Bresa)

haltejo

23,040

Czerna Mała (Tschirnau)

haltejo

26,097

Księginice (Kniegnitz)

stacidomo

30,321

Brzeg Dolny (Dyhernfurth)

haltejo

35,577

Łososiowice (Loßwitz)

   



el Malczyce

stacidomo

40,369

Wołów (Wohlau)

haltejo

51,885

Orzeszków (Pronzendorf)

stacidomo

54,553

Małowice Wołowskie (Kunzendorf)

   



el Kobylin

stacidomo

58,720

Ścinawa (Steinau [Oder])

   



ĝis Legnica

haltejo

65,577

Chełmek Wołowski (Kulmikau)

haltejo

74,469

Rudna Miasto (Raudten (Stadt))

   



el Legnica

stacidomo

77,651
Rudna Gwizdanów (Raudten Queissen)

   



ĝis Polkowice

   

83,200

Krzydłowice (Lindenbach)

stacidomo

87,530

Grębocice (Gramschütz)

stacidomo

94,303

Krzepów (Schwarztal)

   



el Łódź

stacidomo

99,095

Głogów (Glogau)

   



ĝis Forst (Lausitz)

haltejo

105,425
Głogów Huta (Glogau Kupferhütte)

stacidomo

108,240

Wróblin Głogowski (Fröbel)

haltejo

110,805

Brzeg Głogowski (Brieg [Kr. Glogau])

haltejo

113,442

Czerna (Alteichen)

stacidomo

118,708

Bytom Odrzański (Beuthen (Bz Liegnitz))

   



el Żagań

stacidomo

130,675

Nowa Sól (Neusalz [Oder])

   



ĝis Wolsztyn

stacidomo

138,640

Niedoradz (Nittritz)

stacidomo

148,389

Stary Kisielin (Altkessel)

   



von Szprotawa

stacidomo

153,858

Zielona Góra (Grünberg [Schlesien])

   



ĝis Żary

haltejo

160,950

Przylep (Schertendorf)

   



el Zbąszynek

stacidomo

166,545

Czerwieńsk (Rothenburg (Oder))

   



ĝis Guben

haltejo

173,035

Nietkowice (Deutsch Nettkow)

haltejo

176,350

Będów (Bindow)

haltejo

179,814

Radnica (Rädnitz)

haltejo

189,450

Bytnica (Beutnitz [Mark])

stacidomo

194,643

Budachów (Baudach [Mark])

haltejo

201,898

Pliszka (Pleiskehammer)

stacidomo

207,904

Gądków Wielki (Groß Gandern)

stacidomo

217,356

Jermanice Lubuskie (Hermania)


BSicon BS2+l.svgBSicon BS2+r.svg






BSicon ABZg+r.svgBSicon STR.svg



el Poznano


BSicon BHF.svgBSicon STR.svg

222,869

Rzepin (Reppen), Inselbahnhof


BSicon ABZgl.svgBSicon KRZo.svg



ĝis Frankfurto (Odro)


BSicon BS2l.svgBSicon BS2r.svg





haltejo

228,380

Drzeńsko (Drenzig)

stacidomo

231,253

Kowalów (Kohlow)

haltejo

235,295

Radów (Groß Rade)

stacidomo

238,994

Laski Lubuski (Lässig)

haltejo

245,137

Górzyca (Göritz [Oder])

stacidomo

247,039

Ługi Górzyckie (Göritz Bruch Gbf)

   



el Gorzów Wielkopolski

   

254,295

Chyrzyno (Kietzerbusch)

Turmbahnhof – unten

255,485

Kostrzyn (Küstrin Neustadt Hbf) Ostbahn

   



el Berlino/Tczew

Bahnhof ohne Personenverkehr<!-– Dienststation, Betriebs- oder Güterbahnhof-->

256,506
Kostrzyn Towarowy (Küstrin Gbf)

stacidomo

266,730

Namyślin (Neumühl-Kutzdorf)

stacidomo

274,231

Boleszkowice (Fürstenfelde [Neumark])

stacidomo

279,663

Mieszkowice (Bärwalde [Neumark])

haltejo

284,415

Bielin (Bellin)

haltejo

289,539

Witnica Chojeńska (Vietnitz)

   



von Siekierki

stacidomo

293,417

Godków (Jädickendorf)

   



ĝis Pyrzyce

stacidomo

300,567

Chojna (Königsberg [Neumark])

haltejo

307,499

Lisie Pole (Uchtdorf)

stacidomo

314,856

Krzywin Gryfiński (Kehrberg)

haltejo

318,966

Widuchowa (Wilhelmsfelde-Fiddichow)

haltejo

324,746

Pacholęta (Pakulent)

   

328,300

Nowe Czarnowo (Neu Zarnow)

stacidomo

329,448

Dolna Odra (Untere Oder)

   



el Pyrzyce

stacidomo

334,406

Gryfino (Greifenhagen)

haltejo

338,235

Czepino (Wintersfelde)

stacidomo

340,752

Daleszewo Gryfińskie (Ferdinandstein)

Bahnhof ohne Personenverkehr<!-– Dienststation, Betriebs- oder Güterbahnhof-->

345,432

Szczecin Klucz (Klütz)

stacidomo

348,178

Szczecin Podjuchy (Podejuch)

   



ĝis Szczecin Dąbie

Planfreie Kreuzung – unten



Szczecin Dąbie–Szczecin Turzyn

   



el Szczecin Dąbie kaj Szczecin-Gumieńce

   



el Poznano


BSicon BS2+l.svgBSicon BS2+r.svg






BSicon STR.svgBSicon BHF.svg

354,535

Szczecin Port Centralny (Stettin HGbf)


BSicon .svgBSicon STR.svg






BSicon KDSTe.svgBSicon STR.svg


Szczecin Dworzec Wrocławski
(Stettin Breslauer Bf)



BSicon .svgBSicon STR.svg






BSicon BS2c2.svgBSicon BS2r.svg





stacidomo

355,903

Szczecin Główny (Stettin Hbf)

   



ĝis Trzebież

   



ĝis Szczecin Dąbie

Strecke – geradeaus



ĝis Pasewalk kaj Berlin








v  d  r


Information icon.svg



Fervojlinio Wrocław Główny – Szczecin Główny (ankaŭ pole: linia nadodrzańska, magistrala nadodrzańska, Nadodrzanka[1][2]) estas durela, elektrizita fervojlinio en Pollando. Ĝi kunigas la urbo Wrocław kun Szczecin per Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nowa Sól, Zielona Góra, Kostrzyn nad Odrą kaj Gryfino[3]. La linio situas en limoj de triaj polaj provincoj: Malsuprasilezia, Lubuŝa kaj Okcidentpomeria[4]. Tiu linio havas nombron 273. Trafikanto estas pola akcia kompanio PKP PLK.




Enhavo






  • 1 Historio


    • 1.1 Ĝis la jaro 1945


    • 1.2 Post la jaro 1945




  • 2 Vojaĝtempo


  • 3 Referencoj


  • 4 Vidu ankaŭ





Historio |



Ĝis la jaro 1945 |


Konstruon de la fervojlinio Wrocław Główny – Szczecin Główny komencis la kompanio Breslau–Schweidnitz–Freiburger Eisenbahngesellschaft (esperante: Vroclava-Świdnica-Frajburga Fervojkompanio). Antaŭ estis malfermita la unua parto de nuntempa linio no. 273, en la jaro 1856 BFE konstruis fervojajn relojn inter la unua linio (Wrocław-Świebodzice), per Jaworzyna Śląska ĝis fervojlinio Wrocław-Berlin en Legnica. Komence, tiu fervojlinio komencis en Legnica. El endo de la 1860-aj jaroj, estis malfermitaj la jenaj partoj de la fervojlinio Wrocław – Szczecin:



  • decembro de 1869: el Legnica ĝis Lubin Górniczy,

  • januaro de 1871: ĝis Rudna Gwizdanów,

  • oktobro de 1871: ĝis Czerwieńsk,

  • majo de 1874: ĝis Rzepin,

  • januaro de 1875: ĝis Kostrzyn,

  • novembro de 1876: ĝis Chojna


La 15-an de majo 1877 estis finkonstruita la lasta parto de la linio ĝis Szczecin. Intertempe, en aŭgusto de 1874 tiu fervojlinio estis direkte konektita de stacio Rudna Gwizdanów al Wrocław per Wołów.
La finaj fervojaj stacioj estis: Breslau-Freiburger Bahnhof (Wrocław Świebodzki) kaj Stettin-Breslauer Bahnhof (Szczecin Dworzec Wrocławski) (antaŭe ĝi nomiĝis Stettin-Breslau-Freiburger Bahnhof).


Stacioj antaŭ la Dua Mondmilito:








  • Breslau Hauptbahnhof → Wrocław Główny


  • Breslau Freiburger Bahnhof → Wrocław Świebodzki


  • Breslau Mochbern → Wrocław Muchobór


  • Breslau Schmiedefeld → Wrocław Kuźniki


  • Breslau Herrnprotsch → Wrocław Pracze


  • Klein Bresa → Brzezinka Średzka


  • Kniegnitz → Księginice


  • Dyhernfurth → Brzeg Dolny


  • Loßwitz → Łososiowice


  • Wohlau → Wołów


  • Kunzendorf (Oder) → Małowice Wołowskie


  • Steinau (Oder) → Ścinawa


  • Kulmikau → Chełmek Wołowski


  • Raudten Stadt → Rudna Miasto


  • Raudten-Queissen → Rudna Gwizdanów


  • Lindenbach (antaŭe: Kreidelwitz) → Krzydłowice


  • Gramschütz (Kr. Glogau) → Grębocice


  • Schwarztal (wcześniej: Schrepau) → Krzepów


  • Glogau → Głogów


  • Fröbel → Wróblin Głogowski


  • Brieg (Kr. Glogau) → Brzeg Głogowski


  • Alteichen (antaŭe: Klein Tschirne) → Czerna


  • Beuthen (Bz. Liegnitz) → Bytom Odrzański


  • Neusalz (Oder) → Nowa Sól


  • Nittritz → Niedoradz


  • Altkessel → Stary Kisielin


  • Grünberg (Schlesien) → Zielona Góra


  • Schertendorf → Przylep


  • Rothenburg (Oder) → Czerwieńsk


  • Straßburg (Oder) → Nietkowice


  • Rädnitz → Radnica





  • Beutnitz (Mark) → Bytnica


  • Baudach (Mark) → Budachów


  • Pleiskehammer → Pliszka


  • Groß Gandern → Gądków Wielki


  • Hermania → Jerzmanice Lubuskie


  • Reppen → Rzepin


  • Drenzig → Drzeńsko


  • Kohlow → Kowalów


  • Groß Rade → Radów


  • Lässig → Laski Lubuskie


  • Göritz (Oder) → Górzyca


  • Göritz Bruch Güterbahnhof → Ługi Górzyckie


  • Kietzerbusch → Chyrzyno


  • Küstrin Neustadt Hauptbahnhof → Kostrzyn


  • Neumühl Kutzdorf → Namyślin


  • Fürstenfelde (Neumark) → Boleszkowice


  • Bärwalde (Neumark) → Mieszkowice


  • Bellin → Bielin


  • Vietnitz (Neumark) → Witnica Chojeńska


  • Jädickendorf → Godków


  • Königsberg (Neumark) → Chojna


  • Uchtdorf → Lisie Pole


  • Kehrberg → Krzywin Gryfiński


  • Wilhelmsfelde-Fiddichow → Widuchowa


  • Pakulent → Pacholęta


  • Neu Zarnow → Nowe Czarnowo


  • Greifenhagen → Gryfino


  • Wintersfelde → Czepino


  • Ferdinandstein → Daleszewo Gryfińskie


  • Klütz → Szczecin Klucz


  • Podejuch → Szczecin Podjuchy


  • Stettin Breslauer Bahnhof → Szczecin Dworzec Wrocławski


  • Stettin Hauptbahnhof (antaŭe: Stettin Berliner Bahnhof) → Szczecin Główny




Post la jaro 1945 |


Post la Dua Mondmilito, kelkaj pontoj de la fervojlino estis detruaj. En la jaroj 1945-2007 estis fermitaj kelkaj fervojaj stacioj kaj heltejoj, dum kelkaj novaj estis malfermitaj.


En la jaro 1981 inter Wrocław kaj Głogów veturis 8 paroj de trajnoj, inkludante 3 rapidajn trajnojn. Sur la tuta parto Głogów – Kostrzyn veturis nur 3 paroj de trajnoj. Inter Kostrzyn kaj Szczecin veturis 8 paroj de trajnoj.


En la jaro 1979 komencis elektrifikacio de la linio. Partoj de la fervojlinio estis elektrizitaj en la jenaj jaroj:



  • 1979: Szczecin Główny – Szczecin Port Centralny SPA

  • komenco de 1982: Wrocław Główny – Ścinawa

  • decembro de 1982: Ścinawa – Wróblin Głogowski

  • decembro de 1983: Wróblin Głogowski – Czerwieńsk kaj SPA – Nowe Czarnowo (Dolna Odra)

  • decembro de 1984: Czerwieńsk – Jerzmanice Lubuskie

  • majo de 1985: lasta parto Czerwieńsk – Dolna Odra


La 11-an de novembro 2011 proksime de Stadiono Vroclavo estis malfermita la nova fervojstacio Wrocław Stadion.


La 29-an de majo 2015, kompanioj PKP PLK kaj Infra Silesia subskribis kontrakton pri modernigo de relo no. 2 (kilometroj 78,509 – 98,642)[5].



Vojaĝtempo |


a) inter Wrocław Główny kaj Głogów (99 km):







  • 1944/45: 2:35 h

  • 1948: parte fermita

  • 1951/52: 2:15 h

  • 1967/68: 2:25 h

  • 1983/84: 1:55 h




  • 1989/90: 1:50 h

  • 1995/96: 1:45 h

  • 2002: 2:25 h

  • 2007: 2:25 h

  • 2014: 2:00 h



b) inter Głogów kaj Zielona Góra (54 km):







  • 1944/45: 1:10 h

  • 1948: 1:25 h

  • 1951/52: 1:15 h

  • 1967/68: 1:15 h

  • 1983/84: 1:20 h




  • 1989/90: 1:00 h

  • 1995/96: 0:55 h

  • 2002: 1:00 h

  • 2007: 1:15 h

  • 2010: 1:25 h



c) inter Zielona Góra kaj Kostrzyn (102 km):







  • 1944/45: 2:45 h

  • 1948: parte fermita

  • 1951/52: 2:40 h

  • 1967/68: 2:20 h

  • 1983/84: 2:30 h




  • 1989/90: 1:55 h

  • 1995/96: 1:55 h

  • 2002: 2:05 h

  • 2007: 2:20 h



d) inter Kostrzyn kaj Szczecin Główny (100 km):







  • 1944/4: 2:40 h

  • 1948: 2:55 h (ĝis Szcz. Dąbie)

  • 1951/52: 2:25 h (ĝis Szcz. Dąbie)

  • 1967/68: 2:25 h

  • 1983/84: 2:20 h




  • 1989/90: 2:05 h

  • 1995/96: 1:55 h

  • 2002: 2:15 h

  • 2007: 2:00 h




Referencoj |




  1. Odra, 2014-01-26, Instytut Rozwoju i Promocji Kolei, IRiPK.pl


  2. Odkrywamy Wrocław: Dworzec Świebodzki, 2014-01-26, Wojciech Prastowski, 2012-01-15, TuWroclaw.com


  3. Atlas Linii Kolejowych Polski 2011, Mapy ogólne, Stankiewicz Ryszard, Stiasny Marcin, A3-H12, Eurosprinter, Rybnik, 2011. ISBN 978-83-931006-4-4


  4. Atlas Linii Kolejowych Polski 2011, Mapy ogólne, Stankiewicz Ryszard, Stiasny Marcin, A3-H12, Eurosprinter, Rybnik, 2011. ISBN 978-83-931006-4-4


  5. Roboty budowlane - 200738-2015, 2015-06-08, ted.europa.eu, 2015-07-17



Vidu ankaŭ |






Portala ikono Portalo pri Szczecin



  • Szczecin

  • Fervojlinio Poznań Główny - Szczecin Główny





Popular posts from this blog

What other Star Trek series did the main TNG cast show up in?

Berlina muro

Berlina aerponto