Lipica ĉevalo

Multi tool use
Lipica ĉevalo (germane: Lipizzaner) estas ĉevalraso, bredita en la iama Aŭstra-Hungara Monarĥio, en vilaĝo Lipica (nun Slovenio), proksime al Triesto.
Oni fondis ĉevalaron ĉ. 1580 (1572) pro provizi la aŭstran kortegon per helgrizaj ĉevaloj. Oni bredis la lipicajn ĉevalojn el hispanaj-napolaj ĉevaloj, sed formigo de la raso partoprenis eĉ arabaj kaj berberaj purrasuloj. La raso havas plurajn tipojn, kiuj ricevis siajn nomojn de la fondintaj (praaj) bred-virĉevaloj (Pluto, Conversano, Neapolitano, Favory, Maestoso, Siglavy kaj Incitato).

Du lipicaj ĉevaloj sur la slovenia monero de 0,20 €
La lipica ĉevalo estas relative malgranda, logkrura, larĝdorsa ĉevalo kun dika, mallonga kolo, forta korpostrukturo. Ĝia postkola alto estas 150–160 cm, korpomaso 450–590 kg. Ĝia kapo respegulas la araban efikon, sed oni povas rekoni eĉ trajtojn de hispanaj ĉevaloj. Ĝia okulo estas esprimiva, la koloro estas griza, malofte bruna aŭ nigra.
La raso estas bredita ĉefe en la post-landoj de la iama Aŭstra-Hungara Monarĥio; Ĉeĥio, Slovenio, Hungario (ekde 1950 en Szilvásvárad) kaj eĉ en Rumanio, sed en malgranda nombro en aliaj landoj. Tiu raso konsistigas ĉevalojn de Hispana Rajdlernejo en Vieno.
- Lipica ĉevalo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Kategorio Lipica ĉevalo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Nan0E,maSOyBM934FnGsZLyK0,z0CypPy,USxDI2g,ID3Lzf4k Vzbey,GDSHfj4atITBXyFZAPSXK
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...