Reklamo
Reklamo estas disvastigata informo, kiu instigu homojn fari ion, plej ofte aĉeti iujn varojn aŭ servojn. Sed ankaŭ ekzistas socia reklamo. Preskaŭ samsignifa estas varbado.
IKEV difinas reklamon jene: "reklamo estas influado sur la publiko aŭ difinitaj grupoj per diversspeca publikigado kaj/aŭ aliaj rimedoj kun la celo stimuli la vendon de difinitaj varoj aŭ servoj".[1]
Laŭ la difino de NPIV, varbado estas instigado por ke iu aniĝu al grupo, partio, doktrino.[2]
Enhavo
1 Rimedoj de reklamo
2 Gravaj entreprenoj
3 Vidu ankaŭ
4 Referencoj
Rimedoj de reklamo |
- Afiŝoj
- Flugfolioj
Gazetoj, ĵurnaloj kaj revuoj
Interreto (vidu ankaŭ la artikolon spamo)- Radio (komunikilo)
- Televido
Gravaj entreprenoj |
- JCDecaux
Vidu ankaŭ |
- Spamo
- Propagando
- Emblemo
- Esperanto-varbado
- Anonco
- Publikaj rilatoj
- Komerca arto
Referencoj |
↑ Muniksma, F. (1990) International Businessn Dictionary in eleven languages – Internacia komerca-ekonomia vortaro wn dekunu lingvoj. Ĉina Esperanto-Eldonejo, Pekino sub aŭspico de Instituto por Esperanto en Komerco kaj Industrio, Nederlando (IKEV)
↑ Ref. 2 pri "varbi" en vortaro.net [1]