Ponte alle Grazie

Multi tool use
Ponte alle Grazie estas ponto super la rivero Arno en Florenco, Italio.
La origina Ponte alle Grazie estis konstruita en 1227. Ĝi estis rekonstruita en 1345 kun naŭ arkoj, kio faras ĝin la plej malnova kaj plej longa ponto de Florenco. Du el la ekoj estis plenigitaj dum 1347 por malpleni la piazza dei Mozzi. Oni konstruis strukturojn sur la ponto, multe kiel videblas ĉe la moderna Ponte Vecchio sed tiuj estis abandonitaj kaj forigitaj en 1876 por fari lokon por fervojo.
Aŭguste 1944, la ponto estis detruita de la Nazia armeo dum sia retiriĝo pro la avanco de la Aliancanoj en la Dua Mondmilito. Sekve de la fino de la milito oni malfermis konkurencon por krei novan dezajnon por anstataŭa ponto. La venkinta dezajno, verko de grupo formita de arkitektoj kiaj Giovanni Michelucci, Edoardo Said, Riccardo Gizdolich kaj Danilo Know kaj inĝeniero, Piero Melucci, montris kvar sveltajn pilastrojn kun fajnaj arkoj inter ili. La nova ponto estis kompletita en 1953.
Kvankam la nova dezajno estas harmonia kun la ĉirkaŭa urbo, ties modernaj bildo kaj konstrumaterialoj ne respegulas ties praulon.
Referencoj |
- ZUCCONI, Guido. (1995) Florence: An Architectural Guide, 2001‑a eldono, San Giovanni Lupatoto (Vr): Arsenale Editrice. ISBN 88-7743-147-4.
Ponte alle Grazie. Assessorato CULTURA e SPORT. Alirita August 4, 2006.
43°45′59″N 11°15′30″E / 43.766286°N, 11.258277°O / 43.766286; 11.258277 (Ponte alle Grazie)
y 8Mbk,V8
Popular posts from this blog
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...