Fervojo estas transportsistemo, en kiu la veturiloj moviĝas per radoj sur reloj, kaj kies sekurigado respondas al atingebla granda kineta energio. La trajnoj estas pelataj dekomence per vapormaŝinoj, hodiaŭ ĉefe per elektraj kaj termikaj motoroj.
La rado-relo-sistemo distingas fervojon de magnetvojo. La grando de atingebla kineta energio diferencigas inter fervojo kaj tramvojo aŭ funikularo. Dum ĉe tramvojo la kondukisto povas haltigi tramon en videblecdistanco al obstaklo (precipe en surŝosea trafiko), por fervojaj trajnoj necesas garantii liberan trakon ĝis sufiĉe frue anoncata haltsignalo. Ankaŭ ĉe funikularo la kineta energio estas tre limigita. Estas ankaŭ unurela fervojo, en kiu la veturiloj moviĝas aŭ sur unu relo, aŭ pendante de unu relo (ofte ne el fero).
Enhavo
1Fervojo kaj Esperanto
2Diversaj fervojlinioj, entreprenoj aŭ sistemoj
3Vidu ankaŭ
4Eksteraj ligiloj
Fervojo kaj Esperanto |
Internacia Asocio de Esperantistaj Fervojistoj (ekde 1909 ĝis dua mondmilito)
Internacia Fervojista Esperanto-Federacio (ekde 1948 ĝis hodiaŭ)
Internacia Fervojista Esperanto-Kongreso (ekde 1949 ĝis hodiaŭ)
Diversaj fervojlinioj, entreprenoj aŭ sistemoj |
BNSF Railway
Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles
Fervojlinio Vâlcele – Bujoreni Vâlcea
Rodalies de Catalunya
Fervoja transporto en Kazaĥio
Historio de la bolivia fervojo
Vidu ankaŭ |
Fervojo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Kategorio Fervojo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Trajno en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Kategorio Fervojo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Kategorio Fervojo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)
Kategorio Fervojo en la Vikinovaĵoj (Liberaj novaĵoj)
Ĉina orienta fervojo
Dentorela fervojo
Drezino
Fervojisto
Etŝpura fervojo
Lokomotivo
Magnetvojo
Motortrajno
Ŝinkanseno
Trajno
Transsiberia fervojo
Unurela fervojo
Vagono
Eksteraj ligiloj |
Ampleksa paĝaro en Esperanto pri funkciado de fervojoj
.everyoneloves__top-leaderboard:empty,.everyoneloves__mid-leaderboard:empty,.everyoneloves__bot-mid-leaderboard:empty{ margin-bottom:0;
}
4
I'm referring to Picard, Riker, Data, Worf, Geordi, Dr. Crusher, Wesley Crusher, Chief O'Brien and family, Deanna Troi, Guinan. I know Picard and Worf show up on DS9, though I haven't seen it myself. I'm curious what happened to the characters after that last episode of TNG?
star-trek star-trek-tng
share | improve this question
edited 10 hours ago
Ham Sandwich
6,051 2 25 75
...
Flugkoridoroj dum la blokado de Berlino La Berlina aerponto estas la provizigo de okcidenta Berlino per aviadiloj fare de la aliancanoj inter la 23-a de junio 1948 kaj la 12-a de majo 1949 dum la blokado de Berlino fare de la sovetia armeo. Enhavo 1 Historio 1.1 La aerkoridoroj 1.2 Unuaj flugoj 1.3 Plibonigo de la aerponto 1.4 Fino de la aerponto 1.5 Rozinbombiloj 1.6 Bilanco 2 Flughavenoj 2.1 Berlino 2.2 Okcidenta Germanio 3 Aviadiloj de la berlina aerponto 4 15-a datreveno de la aerponto 5 Bibliografio 6 Referencoj 7 Eksteraj ligiloj Historio | General Lucius D. Clay, militguberniestro de la usona okupadzono Jam antaŭ la berlina aerponto estiĝis la malgranda aerponto . La estro de la sovetia militadministracio en Germanio, Vasili Daniloviĉ Sokolovski, ordonis la 1-an de aprilo 1948, kiel reago al la konferenco de Londono inter britoj, francoj kaj reprezentantoj de Benelukso pri aligo de Germa...
La berlina muro ĉe Bethaniendamm, 1986 La berlina muro aŭ simple la muro [1] , nomita ankaŭ "kontraŭfaŝisma remparo" en propaganda lingvo de la iama Germana Demokratia Respubliko, estis parto de la interngermana limo, kiu dividis de la 13-a de aŭgusto 1961 ĝis la 9-a de novembro 1989 okcidentan Berlinon de la orienta parto de la urbo kaj de la ĉirkaŭa tereno de la GDR. Ĝi estis unu el la plej famaj simboloj de la malvarma milito kaj de la disdivido de Germanio. Pli ol simpla muro, la berlina muro estis fakte tuta defendokonstruaĵo kun du muroj, ena malplena strio, rondirvojo, gardturoj kaj alarmsistemoj. Dum la provo transiri la severe garditan limon al okcidenta Berlino multaj homoj estis mortigitaj. La preciza nombro de viktimoj estas pridisputita kaj ne certa; la nombroj anoncataj varias inter 86 kaj 238 mortintoj. La malplifortiĝo de Sovetunio kaj la politiko de liberigo gvidita de Miĥail Gorbaĉov ebligis al la orientgermanoj faligi la 9-an de novembro 1989 l...